Diva Bu ay mamaya başlatı doktor 90 ml dedi ama interneten baktığımda bu ay için yaklaşık olarak 180 ml diyor sizinkiler kaç ml mama içiyor
zkusagianne Diva anne sütünü 5 aylık kızım en fazla 120 ml alıyor bazen 130 ml mamada denedim 80 ml fazla almadı
Diva akrabavuran o zaman doktorun dediği doğru aptamil aldım mamayıda onda 4-6 180 içer yazıyordu ondan dolayı şaşırdım
14b05 Benim kızım 3 aylık olduğunda doktor eğer bebek isterse 120 verebilirsin demişti şuan 3 ay 20 günlük ve 120 içiyor
Hurremsultan1 14b05 bana da öyle demişti doktor 3 ölçü içiyorsa bitiriyorsa 4 yapacaksın demişti 3 içer 3,5 içer 4 içer kendi bilir ama 3 ü bitiriyorsa 4 yap demişti 4 bittiğinde 5 e geçeceksin demişti bebeğin isteğine göre hareket ediliyor ☺️
bilememolabilir Diva 180 cok bence 4 aylık bebek için. He tabi içen yok mu var ama bilemedim. Benim bebegim 7 aylik 120 ideal onun icin.
14b05 Hurremsultan1 aynen öyle kesinlikle katılıyorum bebişler konuşamasa bile gerçekten kendilerini ifade ediyorlar bizde belirli bir rutin oluşturduk şuan 🙂
Cilekbiskuvi Diva Doktor kiloya göre hesap yaparak söylüyordu. Bebeğin kilosu*150 bölü beslenme sayısı bu minimum içmesi gereken miktarı. 200 le carparsan da Max içmesi gereken miktarı gösteriyordu. Bzm bebekler hep minimum civarlarında içtiler.
asellinaninannesiii Diva bebegim 6 aylik 120 ml iciyor , icebiliyorsa ne mutlu. 120 den fazla icmyor benimki