seyma_k54 Hayırlı akşamlar bayanlar. 8 haftalık hamileyim. Beta HCG değerim 15000,00 İkiz gebelik olabilir mi acaba
Elfgrn seyma_k54 8. Haftada normal bir değer şimdiye bebeği görmüş olmanız lazım orda da olsa çıkardı
seyma_k54 Hastanede kadın doğum doktoru izindeymiş , bende acilde kan tahlili verip öğrendim. Teşekkür ederim 🙏