Harfrakam kaç ml veriyorsunuz? Öncesinde emzirip sonra mama veriyorsanız fazla geliyo olabilir. Reflüsü olabilir. Ya da mamadan kaynaklı olabilir. Bende başta hipp kullanmıştım ama bebeğim kusuyodu sevmedi. Beraberinde gaz ve ishal yapmıştı. Mamayı değiştirince sorunumuz çözüldü. İsterseniz mamasını değiştirin. Her kusan bebek alerjik değildir. Doktorunuza da danışabilirsiniz bu durumu