079aslankuzusu Kızlar cocuktan evleri süpürüyorum ama cok saçım dökuluyo ve sürekli herlere bişey dökuluyo fayanslarımda beyaz sürekli paspasta yapamıyorum sizden tcam paspasıda olan en iyisi hangsısı
EgemenAtam 079aslankuzusu Ben de 2 gundur arastiriyorum henuz almadim ama genel olarak s7 tavsiye ediyorlar galiba onu siparis edecegim
alin12_ 079aslankuzusu roborock Q7 kullanıyorum.emis gucu daha fazla .hali algilama ozelligi de mevcut.s7 nin paspaslamasi çok daha ayrintili.Q7 nin emis gucu s7 ye göre daha fazla ama s7 daha ayrintili temizlik yapiyor 😊bence s7 alirsaniz daha memnun kalirsiniz.
Dlk55blt-rdvn YumukluSucurtaa halı kenarlarında bizimki hep kırıntı bırakıyor hem de baya baya sizde de öyle mi
Dlk55blt-rdvn YumukluSucurtaa biz bi de alalı 1 hafta oluyor yani yeni anlamadım neden böyle siz uygulamadan neleri seçiyorsunuz fotosunu atabilir misiniz zahmet olmazsa
Dlk55blt-rdvn YumukluSucurtaa evet☺️Teşekkür ederim. Sorunu çözdük, meğer tak çıkar oyuncaklarından biri hava yolunu kapatmış oyüzden çekmiyormuş😀Ben de üzüldüm neden temizlemiyor boşuna mı verdik para diye.