Merhaba iyi akşamlar oğlum 3,5 yaşında tatlıya aşırı düşkünlüğü var. Abur cubur genel olarak her çocuk gibi seviyor ama uyanır uyanmaz tatlı birşeyler istiyor veya 3-4 dilim baklava yiyebiliyor ağlatarak alıyorum elimden bu kadar sevmesi tuhaf geliyor genetik şeker hastalığı ailede var? Sizce tatlıya düşkünlüğü şeker hastalığından olabilir mi? Diğer belirtilere baktım gece alt ıslatma veya çok sık çişe kalkma gibi bi durumu yok genel olarak iştahsız ama tatlıya iştahlı kan vereceğim umarım sadece kuruntu yapıyorumdur? Yaşayanlar ne gibi belirtiler gördü