gratell Doğduğundan beri var anneden geçen hormon dediler ama 6 aylık oldu hala geçmedi eskiden renksiz kokusuzdu şimdi süt kesiği gibi ve hafif bir koku var. Normal deniyor ama yaşayan var mı bunu nasıl geçer
rabiaaa00 gratell benim kızım doğduğunda akıntısı oluyordu ama 1 haftada geçti bitti şimdi yok doktorlar içi temizleniyor demisti
Gencanne2 gratell ben 5-6 yaşındayken hayal meyal hatırlıyorum kokulu ve renkli akıntıdan doktora götürdüğünü annemin. Ama ne ilaç kullandım me yaptılar hiç hatırlamıyorum. Daha da çok küçükmüş geçrr inşallah hemen