mysozclk benim bebeğim üç buçuk aylıkken 5 gün kaka yapamadı doktora götürdüm lavman yapıldı sonrasında tekrar yapamadı 3 gün fitil yazdı doktoru bende sürekli bunları kullanmak zararlı değil mi dedim zararlı dedi popo kaslarını gevşetirsin dedi bende o gün fitil felan bıraktım yapmadım gün kurusu almıştım kaynatmıştım suda o suyu gün boyu verdim ertesi günde üzüm verdim ve alaturka tuvalet tutuşu yaptım tutamadı bıraktı en sonunda kabız değildi ama tutuyordu kakasını ilaç zararlı verilebiliyorsa doğal yolun bir ilaç kadar zararı olabileceğine inanmıyorum açıkçası sabah aç karnına verin üzümü tutamaz mümkün değil popoyuda zeytinyağlayın kaka çıkışı yumuşasın