Şimdi şöyle brisey bar ilk defa girecek bebeğiniz. Belki asla sevmez. Benim oğlumda ilk defa girdi çok sevdi hiö çıkmak istemedi ç. Ben pentiden almıştım. Verdiğim paraya değdi. Mesela uv korumalı iyi bir şey aleıısn çocuk denize hiç girmez aldığın çöpe de gidebilir. Ben bu düşünce ile şöyle birsey yaptım 😂 pentiden uv korumalı alt üst aldım. Oğlum 1 buçuk yaşında ben 3-4 yaş aldım. Üstü bol oldu sorun değil. Altını da ilerde geri sökülecek şekilde terzide daraltırdım. Yani bu takımı 2 sene daha giyer 😂