asli63 oradan denemek için aldım iki metre. Parlak aldım. Mat iz olur silmesi zor olur diye düşündüm. Mutfak kapaklarını beceremedim, kapak eski model dümdüz değil, çerçevesi girintili olunca yapamadım. Onun yerine boyadım.
Kaplamayı da atmadım, sonra komşumuz mutfağını yenilerken bir tane kapaklı dolap aldım balkona koymak için, onun kapaklarını boyadım, dışını ise elimde kalan o kaplama ile yaptım. Evet hatalı yerleri oldu ama yine de güzel oldu ben beğendim.
Bu arada renklendir hayatını sayfasından mutfağın zeminine de folyo aldım kapladım