nurozkann Merhaba 3 yıldır geri çekilme ile korunuyorduk ve şimdi 3 aydır korunmuyoruz ve hala gebelik olmadı acaba sorun olabilir mi? Yok sa normal mi ?
dilberhala1 nurozkann 1 seneye kadar normal ama yinede uzun zaman olduysa bir kadın doğuma gözükün folik asit kullanmaya başlayın mesela
esrahrz nurozkann seyapbilirsin canım.googlede uygulamasi var .yumurtlama.donemini fln hesapliyor o sekilde bakabilirsn
miramiraa nurozkann normal benim arkadaşım da korunuyordu 1 senedir şimdi 4 aydır deniyolardı bügün hamile olduğunu ögrendik ama tabiki içiniz rahat etmezse bi kadın doğuma görünmekte fayda var 😇😘
nurozkann esrahrz evet bende de uygulamasi var onları da uyduk ama olmadı tabi Allah bilir ne zaman olacağını
dilberhala1 nurozkann Anladım aşkım hayır şey demek istedim hani normal rutin kadın doğuma baya olduysa gitmediyseniz bi gidin diye 🌸 ama 1 seneye kadar gebe kalmamak normal kabul ediliyor ❤️
esrahrz nurozkann evet tabi allah bilir cnm ama ise yariyor.ben ilk gebeligimde o sekilde hamile kalmıstm.
esrahrz nurozkann ayrica vitamin almak bu sureci kolaylaştırır.ben vitamin aldgm icin hamile kalmıştm 2.bebegime.sürpriz oldu bana
elif0116 Kadın doğum doktoruna görünmek önemli her ihtimale karşı ama çok normal sizde bir sorun yoksa eşinizde bir doktora gitmeli tabi
Minikannesi9 nurozkann eşi izin sperm kalitesi güçlendirmek için Proxeed plus araştırın alın ve bir iki ay kullanın eksik vitaminleri tamamlıyor ve sperm kalitesi aşırı iyi olumlu etkiliyor tavsiyem bu şekildee
Humeyramm nurozkann Kafaya asla takmayın ilk bir sene olmaması normal ama stres yaparsanız zaten olmaz hamilelik rahat olmanız lazım