Merhaba arkadaşlar bebegim 5 ay 15 gunluk.
Ek gıda tadımlarını yaptım. Havuç , patates , balkabağı verdim.
Meyve olarak sadece elma verdim.
Simdi sebze olarak nasil menuler yapabilirim ?
Yarın armut yada muz tattirmaya baslasam mı ?
Ek gida konusunda kitap veya sayfa onerisi olan varmi ?
Son olarak kahvalti tarzi menulere ne zaman gecilmeli ? 🤗