Arkadaşlar bebeğim 14 aylık olmak üzere üst yan kesicilerden biri uzun zaman önce çıkmasına rağmen biri hala çıkmadı. 13 aylığa kadar çıkmış olması gerekiyor. Sizlerde ne zaman oldu daha sonra çıkan da varmı bi doktora götürmelimiyim. Teşekkür ederim