Bugün oğlum 5 aylık oldu kilosu az olduğu için doktor tavsiyesiyle mama başlandı çok sakin olan bebeğim bugün mamayı içtikçe çıldırdı gibi oldu uyutucam uyumuyor huysuzlanıyor. 5 aydan sonra ilk defa mama kullandık alışık değil ondan mı oldu yoksa hipp mama bizde gaz falan mı yaptı. Birde mamayı içerken yüzünü buruşturuyor tadını mı beğenmedi acaba. Mama kullananlar arkadaşlar başına gelen oldu mu