HurremSultannn bence yok benim testimi sana atsam şok olur kızıma ilk gebeligimde yaptım 1 hafta vardı adetime aşırı bel kaşık ağrım vardı bunda negatif çıktı en son adet söktürücü icecektim içmeden kaset test yapayım dedim kopkoyu çift çizgi çıkmıştı 2 ay öncede adetim gecikti bir gün test yapayım dedim görsen hamile sanarsın bundan almıştım atabilirim hatta ama kan verdim negatifti zaten adetim gelmişti bence kaset test al bunlara güvenim 0 arkadaşımda bundan aldı adeti gecikince onda da resmen kopkoyu çift cizgiydi ayni gün kan verdi ve adeti geldi gebelik yoktu