tosbiksmoms 69 aylık anasınıfına gidebilir 71 ve üstü 1. Sınıf 71 aylıklarda veli dilekçesi ile anasınıfına gidebilir kızımı yazdırmaya götürmüştüm bende müdürün odasında bu şekilde yazı vardı ana sınıfına gidecekti bu sene 30 Ekim’de 5 yaşını doldurmuş olacak ama sonra kaydını iptal ettirmek zorunda kaldık