Kilo alımı ve sütüm yeterli arkadaşlar, ek gıdaya tadım olarak doktorumun önerisiyle 135.gün yani 4.5aylıkken başlaadık 1aydır o şekilde ilerliyoruz 1ay sonunda 6 öğüne geçtik yani 3ana 3ara öğün biz tadıma meyve sularıyla başladık sonra yoğurt ve çorba arttırarak ilerledik şuanda istediği gibi emiyor yoğurt ve çorba öğünüyle ekstra uyku öncesi gece öğünü başladık 1ay dolduğu için şuanda bir kaç kaşık pirinç unu irmik meyve karışımını yedikten sonra duşunu aldırıyorum babasıyla oynuyorlar yaklaşık 1saat geçmiş oluyor sonra emiyor ve uyuyor hemen uyutmuyorum zaten her bebeğin gelişimi ve ihtiyacı farklıdır 4,5aya kadar anne sütüyle geldik mamaya gerek duymadık bundan sonrada duycağımızı düşünmüyorum ek gıda ve anne sütü yeterli bizim için sadece tahıl önerisi istemiştim siz istediğiniz gibi yedirip içirebilirsiniz çocuklarınızı..