Hande1039 Kızlar merhaba oğlum 14 ay 10 günlük gece üşenmedim saydım 8 kere uyandık ve geri dalması da çok zor oldu gündüz de tek uyku yaptı kısacık çok direniyor uykuya bu dönemde bildiğiniz bir şey var mı atak uyku gerilemesi gibi ve ne zaman geçiyor
Hande1039 Nika evet evet daha iyi çok şükür tamamen duzene girdi diyemem ama.o dönem çok baskaydi çok huysuzdu direniuordu ağlıyordu surekli
Hande1039 Nika gün icinde yoruyorum dissri çıkartıyorum öyle olunca daha sakin uykuya geçiyor uyumadan önce de kitap okumaya çalışıyorum iyice uyku bastırıyor 😃
413641 Aynı aylarda bır ay çektim bu dönemi atak dönemi diyorlar çok zor sabır gerekiyor bazen yanınıza alıp uyuyun biz öyle atlattık