Kizlar merhaba herkese.2aydır vajinamı yıkadığımda elime gelen bikaç şişlik oldugunu farkettim dokunduğumda ağrımıyor .Adet zamani sanki afedersiniz kan sıkışmışta kesik kesik akıyor gibi.Afedersiniz idrarda öyle akışı bile bi tuhaf .Randevu aldım doktora korkuyorum ama sizdende bilgi sahibi olan varsa lütfen yazsın şimdiden teşekkür ederim .