Kızlar merhaba, bu sefer çocuğumla alakalı değil. Büyük bir grup olduğundan sormak istedim. Babamda göz mantarı çıktı. Bir aydır göz servisinde yatışı vardı. İlaç tedavisi yapılıyor ve bunun dışında nereye sorduysak hangi hastaneye götürrüseniz göz mantarı uzun bir süreç aylarca devam eder tedavi denildi. Çevresinde ailesinde bu sekilde süreç geçiren oldu mu? Buraya da yazıp tecrübeli olanlardan faydalanmak istedim yardımcı olursanız cok sevinirim.