Aynurrt Kızlar hangi marka aldınız? Alırken nelere dikkat ettiniz? Pişmanlıklarınız var mı? Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkür ederim.
adl9 Aynurrt merhaba ben bim den kumtel ankastre seti aldim memnunum 2 yıl oldu. Ama kumtelin firini turbolu olani tercih edin muhakkak ben turbosuz aldim yinede memnunum ama turbolu firinlar daha iyiii..