Kizlar merhaba saglik calisaniyim özel sektörde uzun yillardir calisiyorum ama artik insanlarin nankorlugunden tum is yukunun ustume kalmasindan biktim yoruldum . Birazda evde durmak evden calismak istiyorum . Esim tanidik vasitasiyla beni cagri merkezi isine aldirabilir evden calisabilirim birazda istiyorum acikcasi . Ama bunu deneyimleyen arkadaslar onerirmi avantaji dezavantajlari nedir sormak istedim 😊