esrayadadegil Selam canım anneler, oğlum buzluktan çıkardığım sütleri içmiyor. Önce dolapta çözdürüp sonra kullanıyorum. Aynı şeyi yaşayıp çözüm bulan var mı?
Alerjikrinit esrayadadegil bi emzirme sayfasında görmüştüm bazı bebekler bunu anlıyor ve içmiyormuş emzirmedanismanıacelya bu sayfaya bakin çözümü var mıydı hatırlamıyorum
Deletedmom_121 Ben ilk anne olduğumda tecrübesizdim bilmiyordum süt bozmuştu saklama usulümden dolayı
uykumvaarr Tadı değiştiği için içmeyebiliyorlar, benim bebeğim de 3 aylık olana kadar içerdi daha sonra içmez oldun
10bugra05 Bende o kadar biriktirdim ağzına sürmüyor çözüldükten sonra demir gibi bir koku var bence ondan içmiyor zorlamadım bende
esrayadadegil simseklivekalpli evet bunu duydum dolapta çözdürünce çok koku oluyormuş o yüzden direkt çıkarıp benmari yapınca içebiliyormuş bebekler
simseklivekalpli esrayadadegil evet benim kızım bir süre böyle içti, sonra biberon reddi oldu veremedim 🥲