Elifinannesi101019 3 ay 12 günlüğüz agulamalar uzun zamandir vardi ama bugünde dönmeye başladık. Cok güzel bi duyguymuş bi döndü diye insan sevinç çığlıkları atar mı atıyormuş Rabbim herkesin beklediğini versin inşallah 🤲🤲
bebegiminbesigicamdan Elifinannesi101019 masallah donmesine yardimci biseyler yaptiniz mi yoksa oyle yatarken direk dondu mu 😀
My_son Elifinannesi101019 ayy gercekten mi benim bebegim de 3 ay 13 gunluk. Ama donmeye niyeti yok gibi. Biseyler yaptin mi donmesi icin tesvik etmek fln ne bilim iste 😊
Burcu35 Elifinannesi101019 Oh ne güzel maşallah 🌸 benim oğlumda 3 aylık dönmüştü 5 aylık emekledi 10 aylık yürüdü bunun arkası sizdede çabuk gelir merak etme 😂
Elifinannesi101019 Mucizebebek herşeyi erken oldu 😂😂 doğumda 36.haftada yaptım biraz fazla sabırsız sanırım çok aşırı hareketli
Elifinannesi101019 bebegiminbesigicamdan sürekli yan yatiriyordum arkasina yastik koyuyordum sirt ustu normal yatirdigimda da kendini kaldiriyordu zaten 40in icinde kafasini tutabiliyordu bugunde sirt ustu yatirdim baktim donmus cirpiniyor kolunu ayagini kurtarmaya calisiyordu 😂😂
Elifinannesi101019 My_son yan yatir canim bide yuksek bi yastiga sert olmasin yuz ustu yatir kendi kendine savasiyor orda
My_son Elifinannesi101019 uyansin ilk is denicem dedikleri 😍yan yatırınca kolu altta kaliyo ya agrimaz mi yada uyusmaz mi sence
Misskokulum Elifinannesi101019 biz de 3 ay 12 günlüğüz darısı basımıza sırt üstü olduğunda sırtıyla poposunu kaldırıyor ama henüz hiç donmedi
Elifinannesi101019 Misskokulum bizde o sekildeydik 15 gundur cabaliyordu bugun atti kendini yuzustu artik
Elifinannesi101019 My_son yok canım bana ebemiz söylemişti bu sekilde yatir diye bi yattiginda sirt ustu bi yattiginda sagina bi yattiginda soluna yatiriyorum surekli
Misskokulum Elifinannesi101019 çok sevindim adına canm insallah yürümesini emeklemesini de görürsün hayırlısı ile🤗
AryamH Elifinannesi101019 erken donmus masallah 😍 simdide donerek kendini uyandiracak hayirli olsun 😂 emekleyincede uykuda emekleyip uyandiriyordu kizim kendini kafasini besige vuruyordu 😂
Sin21 Elifinannesi101019 benim oğlum da 3 aylıktı dönmeye uğraşıyordu hep bacaklarını dikip sağa sola devriliyordu 😂😂😂 5 buçuk aylık sürünüyordu emeklemeye uğraşıyordu 6. Ayında hafiften emekledi gibi 7. Aya girdik bugun artık bıraktığım yerde bulamıyorum😂 bende 36 da doğum yaptım hep aceleci olacak galiba 😅
S_E_KLM Elifinannesi101019 maşallah canım bilirim o duyguyu bizimkide 4.5 aylıkken dönmeye başladı 😍👏🏼