Yelda35
Ben iki gebeligimde de bir 5.haftada birde 8.haftada gittim.
Diğer türlü stres olur insan.
Yok yolk kesesi görünür bebek görünmez.
Bebek görünse kalp atışı için tekrar gitmek gerekir stres..
Zaten risk olsa gerekli önlemleri söylerdi.
Kesenin şekli iyi,etrafında kanama alanı falan yok doktorun dediği gibi 2 hafta sonra gidin. Tebrikler.🤗🌺