Kızlar toplamın yanlışlıkla bişi yaptım onu anlatcam 😂 benim bebeğim 18 aylık başından beri sütüm hep azdı mamaya vs çok alıştırmaya çalıştım ama bebeğim asla mama istemedi az olan sütümle yetindi ben de ne kadar uğraştıysam da arttırmak için amaaan deyip saldım zaten şu an 18 aylık 8-5 çalışıyorım ve sadece işten geldikten sonra emziriyorum bi de gece uyurken. Bu ara az kilo vereyim dedim tatlı isteğimi de bastırsın diye 1 buçuk litrelik pet şişe suya kaç gündür 1 tane çubuk tarçın atıp içiyorum. 2-3 gündür göğüslerimde bi sızı ağrı falan vardı ama hiç aklıma bile gelmedi. Az önce üstümü değişirken bi dokundum göğüslerim taş gibi olmuş üstüm ıslanmış sütüm akmış ben şok 😂😂😂 aylarca uğraştım artsın diye olmadı çocuğu neredeyse sütten kescem göğüslerim dolup taştı😂😂 neyse kızlar öyle işte suyunuza bi çubuk tarçın atıp bekletin sabahtan akşama bi için belki işinize yarar ben farkında olmadan baya bi sütümü arttırdım inşallah sizin de artar