miniknefess Hanımlar okul hırkası oluyor ya sweatshirt gibi.. kimisi dedi ki evde kapüşonlu falan sweatshirt varsa onu almana gerek yok zaten çok giymiyorlar birkaç ay sonra mont gitmeye başlıyorlar dedi. Gereksiz mi yani siz aldınız mi
Kuzularinanasi miniknefess hic giyilmiyor valla bana kalirsa,hatta kizim uzun kollu forma bile gymiyir okul ve siniflari gayet sicak kisin bile.ustune bazen ince bi hirkasi var formasina uygun renkte giyerse onu giyer.ama cok usuyen bi cocuksa alin giyer.degilse gereksiz ddgm gibi
Alya-Sena miniknefess benm kizim sizinkinden buyuk . Sweat olani kıs ın giyiyor kizim iyi oluyor bizde uzun kol forma yoktu kisa kol birde sweat vardi .uzerine hirka giydirmiyor bizim okul herkes tek tip kiyafet giysin duzenli olsun istiyorlar.
kivircikkannesi miniknefess Hiçbir öğrencimin formanın hırkasını giydiğini görmedim . Beğenmiyorlar , kendi istedikleri hırkaları giyiyorlar ya da sadece sweatshirt giyiyorlar
-Kuzika- miniknefess çok gereksiz zaten okulun içi gerçekten çok sıcak oluyor ben 1 tane hırka aldım onu bile zor giydi geçen sene bu sene üstüne bile olmayacak.