Kızlar artık kafayı yemek üzereyim ne yaptım ne ettiysem çocuğa unutturamıyorum ,ananı s…. Diyor salak mal diyor ağzına ….. Diyor , üstelik bunu her yerde söylüyor misafirlikte çocuğun birine söylemiş ve çocuk gelip annesine söylediğinde o kadar kötü oldum ki , kötü birşey olduğunu normal de söylüyorum en son kızarak bile denedim ama kızınca daha beter söylüyor bana bağırıyor ağlıyor ama yine devam ediyor ,nasıl üstesinden gelirim , çok irdeleyip hani kim öğretti ne biçim ailesini falan gibi şeyler demeden bana bir çözüm önerisi sunarsanız çok sevinirim ,bazen söyleyince duymamış gibi yapıyorum bir süre bırakıyor ama kalabalık bir ortama gidinc çocuğa hadi ananı ananı de diyolar , çocuk onu iyi birşey zannediyor