miracveannesii Merhaba arkadaşlar memlekete ailemin yanına geldim bebeğimle tekiz evde hastane uzak geçen gece gitmiştim ama serum fizyolojik almayi unuttum bebeğim nefes alırken çok zorlanıyor sürekli ağlıyor az önce tuzlu su yaptım ama dokunduetmuyor burnuna başka burnunu nasıl acabalirim balgami falanda var baya hırıltısi var geçen gece hastaneye gitmiştik boğaz enfeksiyonu var antibiyotik ve dolven vermişti kullanıyorum ama çok ağlıyor nefes alamıyor galiba korkmaya başladım nefesi ve balgamı için ne verebilirim yada yapabilirim evde 11.5 aylık buarada oğlum
miracveannesii ffffffff biliyorum ama geçen gece hastaneye gidince almayı unuttum hastanede çok uzak evdede tekim kendi evimdede değilim belki dedim evden başka yapabileceğim bişey vardır sorayim yinede teşekkür ederim
Gulerrefe Suyu kaynat çocuğu fazla yaklastirmadan üstten buharı solumasini sağla, içerdeki mukusu yumuşatır. Düz yeminde yatırma, yastıkla destekle . Uyurken de kafası daima yukarda olsun. Tuzlu su en çok önemli yapman gereken. Bebeğini göğsüne yaşla öne doğru eğilip yap.
miracveannesii Gulerrefe sağolun yastik kullanmıyorum nornalde ama şuan var nefesini kolaylaştırsin diye dünden beri öyle yapiykrum kaynamış suyu denicem ama tuzlu suyu öne doğru eglip derken onu anlamadım tam nasıl yapicagimi
Gulerrefe Bebeğini yüzü öne bakacak şekilde göğsüne yasla. Sonra lavaboya doğru eğil, suyu bir delikten,daha da diğer delikten ver. Bunu yapman gerekiyor, bebekler yaptırmak istemiyor tabi ama başka çaresi yok. Evde yalnızken hep bu şekilde yıkadım burnunu.
aybarsmom34 miracveannesii Ay hayır lütfen bunu bilinçsizce yapmayın. Eltimin bebeğine, eltimin kendisi ve görümcem yapmış, çocuk neredeyse ölüyormuş. Nefes alamayıp ağlıyorsa lütfen doktora gidin, buradaki yöntemleri boşverin