sevilcn Merhabalar dört ay üç günlük bebeğim var. Gündüzleri 3-3 buçuk geceleri de 3.5 4 saatte bir besliyorum. Atak haftasında bir de çok emmek istemiyor 3-5 dk. Siz ne alemdesiniz?