yoldas13 bizde yakınımızın tavsiyesi üzerine evde yaptırdık 33 günlükken,özel hastaneyle evdeki sünnetçiye verdiğimiz para aynıydı öğrenim görevlisiydi kendisi üniversitede 4000e yaptık kendi üretmiş olduğu bir aparat vardı yurtdışı çalışması varmış üzerine aparatla baya rahat ettik biz herhangi bir sorun yaşamadık şükür