36+2 de doğum yaptım ikiz gebelik
Bebeklerim doğar doğmaz kuveze girdiler solunum sıkıntısı yüzünden artı emme refleksi gelişmemişti
Cuma günü görüşe gittiğimde doktoru solunum desteği almayı bıraktıklarını söyledi emmeleri de düzelmiş ama biraz yoruluyorlarmis oda normal dedi kiloları 2.600 diğer bebeğimin 2.400 arasi
Birazdaha burda kalicaklar dedi o anda birşey demedim ama. Artık gidip çıkarmayı düşünüyorum imza verip çıkarabilir miyim şuan boşuna yatıyorlar gibime geliyor çünkü ilk kuveze alış sebepleri solunumdu oda düzeldi ama çıkarmaya niyetleri yok 16 gün oldu doğum yapalı