Semaaa4 Selam kızlar 17 aylık oğlum uykusundan ağlayarak kalkıyor gece ole gündüz ole ara ara ağlayarak kalkıyor sebebi ne olabilir ki acaba
annekadin21 Semaaa4 3 aylik bebegim hala oyle. Gaz vardır acıkıyordur şuanda tek bildikleri şey ağlamak
Fasi annekadin21 3 aylıkken normal ama 7-8. Aylarında uykuları düzene girmeye başlıyor gazlarını kendileri çıkarabiliyorlar gece ilk zamanlardaki gbi açlıktan uyanmıyorlar 13 aylıkken başladı öncesinde yoktu böyle bir sorunumuz
Semaaa4 Fasi emzik bırakmadayız suan 2 haftadir ona yordum açıkçası ama dis de ole yapan diyen cok oldu