Ben 3 yıldır evliyim ilk 2 sene doğum kontrol hapı ile korundum sonra hamile kaldım kendi isteğimle şuandada artık korunmam gerekiyor bebeğim 3 aylık olcak hangi korunma yöntemlerini tercih ediyorsunuz acaba doğum kontrol haplarıda 300-400 bandında. Spiral düşünüyorum ama hiç bir bilgim yok tecrübelerinizi paylaşırmısınız lütfen