Aktif olarak emziriyorum ve ilk reglimi geçen ay oldum . Kadın dogum ve sağlık ocagına gittiğimde bu 2 ilaçta östrojen az olduğundan bunları kullanabileceğimi söyledi. Ve reglin ilk günü başla dedi burada çok okudum hap etkileri ara kanama , adet olamama vs çok yazılmış hangisini almalıyım kararsız kaldım😣