Merhaba kızlar hayırlı günler öncelikle. Bebegim emdikten sonra kusuyor ve bu 3 4 gündür daha fazlalaştı.Clinikid masaj yağı karşıma çıkıyor sürekli kullanan varmı aceba ? Yada başka masaj yağı kullanıp gerçekten etkisini gören ? Yada gaz için önerisi olan şunu yapsan iyi gelir diyenler 🥺