endoplazmikretikulumiste yasemin_bilgili süt üretimi azalmaya başlayınca regl olunuyor bir ay olursan Ertesi ay olmayadabiliyorsun mesela karışık kişiye göre değişen bir durum
Umena yasemin_bilgili iki doğumumda da kırkım çıktıktan bir hafta sonra adet oldum Sütüm var ve aktif emziriyorum
sekerdurununannesi Merhaba ben de 10. ayda regl olmaya başladım. Çok normal. Anne sütü veriyorsanız süreç biraz daha uzuyormuş ama tabii bünye kanyaklı.
DuruAselEmr yasemin_bilgili Mutlaka gidin benim 15 ay oldu hala regl olmadim hormonlarım sıkıntılı çıktı.
asell13 yasemin_bilgili oğlumda yoğun emzirdim 1 yaşına girdi oldum kızımı emzirmiyorum 40 çıktı hemen oldum şuan 3.5 aylık 2. Adetimi bile oldum
Themom_ yasemin_bilgili 13. Ayda ve 3 aydır olmadım. 18 ay regl olmamak normal 24 ayda düzensizlik normalmiş.
zeynptgb yasemin_bilgili 2.dogum ve 14 aylık olcak daha olmadım de yolu gözüküyor ama doğal yollarla olsun istyrm daha yapmadım hiç
itsmezelis 6 aylık olacak kızım bende aktif emziriyorum daha olmadım 1 seneye kadar normal diye biliyorum