Arkadaşlar bugün saglık ocağında 9 aylık kan takibi vardı onu yaptırdık yavrum çok agladı kan alınırken damar yolunu bulamadılar tam yarım saat uğraştılar ağlamaktan mahvoldu yavrum aşıyı yptırmadık çok aglayınca hemde hemşire zorunlu değil tercih sizin 1 yaşında yapılacak yine dedi o yüzden yaptırmadık siz bebiş lerinize yaptırdınız mı