8 ay lik ikizlerim var ve aşırı huysuzlar gereken herşeyi yapıyorum ama yinede çok huysuzlar özellikle kızım çok huysuz sürekli ağlamalı bir halde. Bunun için ne yapabilirim ? Herhangi bir aktivite? Kitap ? Oyuncak? Ne bileyim yani herhangi birşey. Kış geldiği için çok fazla dışarı çıkmıyoruz biliyorsunuz dışarı da herkes grip. Acaba hep evdeyiz diye mi böyle ? Olabilir mi yani ne önerirsiniz??? Gerçekten zor durumdayım tek başıma bakıyorum ikizlere beyin olarak vücut olarak çok ama çok yoruldum. Bi çözüm bulmam lazım artık buna.