Herkese merhaba, hemen konuya giriyorum. Anneliği çocukları birşey söylediğinde sadece azarlamak ve başlarında bekçilik etmekten ibaret gibi sanan bir misafirim var. Yabancı da değil rahmetli ablamın kızı ve onun iki küçük çocuğu (4-6y). Memleketten dün geldiler ver geldiklerinde küçük kızın broşları doluydu sesinden anladım. Hemen eczaneye gönderip normalde bu durumlarda kullanığı bir ilacı aldırttım. Ve saolsun annesi sadece bir kez vermiş. Evin içi sıcak ama yine de çorapsız terliksiz gezilmez sonuçta zemin soğuk. Sabah uyanınca kızın ayağına çorap giydir dedim ne ilacını içirmiş ne de çorap giydirmiş. Kahvaltı masasından kalkıp kıçını koltuğa devirip yatmış. Ve 5 aylık bebeğim var haliyle üstüne titriyoruz, salgından dolayı kalabalık hbir yere götürmüyorum. 40 kez söyledim eğer bu bebek hasta olursa kesinlikle ilaç vermeyi düşünmüyorum, allah korusun atlatamaz ölür!!! Çaresiz kalınca tabi ilaç veririm ama hassasiyetimi anlaması için öyle söylüyorum. Velhasıl bu sabah kızım dolu dolu öksürüyor broşları dolmuş belli. Ben de geniz akıntısı da başladı, dişer çocuk hapşuruyor ve misafir anne gözümü açamıyorum çok halsizim diyor. Evden eczane reçetesiz ilaç vermedi ve evden kovduğum eşimi aramak zorunda kaldım bize ilaç getirecek. Fakat bebeğime ilaç veremem. Doktor tavyesi üzerine tadımlara 1 haftadır başladık sebze yediriyorum, bal kabağı alerji yaptı. Mama saatini iki saatte bire indiriyorum ki az az ama sık sık beslersem virüsle daha iyi savaşır. Bunun dışında özellikle broşları dolu bir bebek için ne yapabilirim? Kızım 5+5 günlük