sezkrkmz Kızım 3 aylık uzandığı zaman kendini kaldırmak oturmak istiyor , ağlıyor uzandırdığım da kucakta durup etrafı izlemek için benimde belimde rahatsızlık var kucağıma alıştırmak istemiyorum ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz lütfennn
momeymen sezkrkmz yettim bacım. Benimki de böyleydi manuel ana kucağı al bana dua et. Ama sallanan değil. O manueller dikeye yakın duruyo çocuk etrafı izliyo
sahailesi Çok normal çünkü artık dış dünyaya algılara açıldı ve evi keşfetmek istiyor en doğal hakkı. Benim de bebeğim 3.5 aylık istediig kadar kucağa alisabilir. Ama sizin beliniz rahatsizmis geçmiş olsun. Bazen bilerek yattığı yerden alıyorum saatlerce evde dolaşıp odaları eşyaları tanıtıyorum.
sezkrkmz sahailesi bebeğim büyüyecek biliyorum ama skolyozumdan kaynaklı sorun yaşıyorum onu hangi aktivitelerle oyalayabilir?
sahailesi sezkrkmz oyun halısı bana en az 30 dj kazandırıyor bir de zıplayan manuel ana kucağı. Biz yemek yerken ben yemek yaparken genelde onda duruyor önünde de oyuncağı oluyor onda sıkılmadan duruyor hatta uyuyor