[silindi] Bir de kaynar suyla yapılan değilde uzun süre bekleyen turşu oluyor ya hani, aranızda bu şekilde turşu kuran varsa tarif verebilir misiniz? Annemler yıllardır turşu kurarlar 2, 3 ay bekledikten sonra açarlar; geçen sene birlikte yapmıştık aslında ama sanırım sakladığım yer uygun değildi pek o tadı alamadım. Kaynar suyla yapılan tarifi denedim ama o da ağız tadıma pek uymadı açıkçası.