basakburcu Merhaba arkadaşlar, oğlum 8,5 aylık ve hâlâ silikon uçla emiyor. Daha önce emzirme danışmanlığıda aldım bıraktırmak için fakat başarılı olamadık. Bu kadar geçe kalan var mı?
etl basakburcu bende kullandım 1 ay kadar. Bi kere çok açıkmıştı bende slikonu cıkarıp verdim. Gögüsümün uçunda biraz süt vardı bırakış o bırakış bi iki istemedi sonra alıştı deneyin isterseniz
tontonanne basakburcu valla bizde 5 buçuk ayligiz silikonlu emziriyorum ne denediysemde bıraktiramadim kabullendim artık
yalifile eds sistemi ile yavaş ama istikrarlı bi şekilde güzel sonuç alıyor aslında herkes. sizde yolunda gitmeyen neydi
oksallll Sağdım ucu baya çıktı sütte vardı öyle verdim tuttu emzirmeden sonra her emzirmede ucu çıksın diye sağdım bebekte büyüttü 3. Ayında bıraktık