Betulyl valla extra hiç bişey yapmadım ama ilk iki ay nerdeyse saat başı emdi gece de sık uyanırdı gecede emdi. Heralde geceli gündüzlü emince yaradı çocuğa bide kusturmamaya dikkat ettim. Sütümü sağdım sağdığım sütü de verdim. Şimdi mesela artık 3 4 saatte bir beslenebilirmiş ama ben yine sık sık emziriyorum geceler hariç tabi. Böyle ilerledik yani 😅