kimbuannes Benim kızımda oldu 11 aylık işçilik sandık geçmedi bütün heryerinde oldu hastaneye gittik alerji aşısı yapıldı ve virüs var dendi baktın yayılıyor götür hemen bişey yapmıyorlar zaten iğne yapıyolar hemen geçiyo bi kaç güne