Merhaba kızlar, bebeğim 9 ay tamamladı bu gün, ancaq kafası biraz büyük 47 sm, biz bunu 6 ayında fars etdik o zamanda 47 sm-a yaxın idi. Şimdi ilaç falan alıyo, sizin de bebeklerde böyle bisey oldu mu? Tam düzelir mi başı, normale döner mi? Ve kafasında maye ( Ben Azerbaycanliyim bilmiyorum siz mayeye ne diyorsunuz, su gibi bisey böyle söyleyeyim) onun için başında tansiyon da var kelledaxili,beyindaxili ve s. Bu gibi rahatsızlıklar oldu mu sizin de bebeklerinizde???