inarches İki kızım var. İkisinde de oldu. Büyük kızıma 2 gün iğne ucu kadar östrojenli krem sürmüştüm doktorun önerisiyle. Hemen açıldı ve tekrarlamadı. Büyükten tecrübeli olunca küçük kızım için de krem aldım. İki sürüşte açıldı ama 2 ay sonra tekrar yapıştı. Bununla ilgili çok araştırma yaptım. Doktorların çoğu ellemeyin, krem de kullanmayın, akışına bırakın, diyor. Bazen 1-2 yaştan sonra bazen de ergenlikte kendiliğinden açılıyormuş. Yapışıklık idrar deliği hizasına yaklaşırsa veya sık idrar yolu enfeksiyonu gelişirse o zaman müdahale edilmeliymiş. 4 aylıktı ilk yapıştığında. Kızım 25 aylık oldu. Yapışıklık hâlâ aynı duruyor. Açılmadı da ilerlemedi de. Önemsemiyorum hiç.