Mavisssssssss kizim 13 aylik. Yaklasik 2 ay önce calismaya basladm
haftaici 2 gun 14.00-18.30
cmt 09.00- 18.00 (ozel sektor). Diger gunler evdeyim. Gayet disa donuk sakin bir çocuk Babaannesinde kaliyordu ama olmadi memede emerek uyudugu icin cok aglamis, hicbisekilde bisey yememis oyun oynamamis vs. Aksam ben geldigimde de kucagimda oturup saatlerce agliyordu. 1 haftada pes ettm dayanamadim. Belki de duzenli saatlerle her gun calismak iyi gelirdi bilemiyorum ama ağlamasına kiyamadim