Sevgili anneler benim kızım 9 aylık kiminle paylaşacağımı bilemedim ve buraya yazmak istedim.bebeğim dünyaya geldikten sonra aşırı bir temizlik vakası başladı bende.ama bu olay ev kirli yada toz olarak değil.mesela eşim dışardan geldi ellerini yıkatıyorum elini yıkamadan kapıları elletmiyorum çünkü akabinde ben dokunacam ve mikrop yayılacak heryere düşüncesi oluşuyor bu arada sadece eşime değil ben de dışarı çıktığım zaman ellerimi yıkamadan evde kesinlikle sağı solu ellemiyorum olduki elledik hemen sirkeli su ile kapı kol ve priz siliyorum bu durum beni rahatsız ediyor ama çocuk olunca böyle oldum önceden bu kadar hassas değildim sizlerde böyle yaşatan varmı çocuktan sonra titizleşen yada hijEn konusunda hassalaşan ?