polat381_ 6 yaşındaki kızımın saçları çok kötü durumda şampuan herseyi denedim Kına yapmak saçına geldi aklıma bakımlı olması sağlıklı uzaması için bu yaşta Kına saca yapan oldumu çocuklarına
biimiyomyardimet polat381_ vitaminlerine baktırın öncelikle bence, 6 yaş çocuğun saçları neden kırık olur ki değerlerine baksınlar hemen toparlar hiç bulaşmayın kınaya filan ya ☹️