Ashellinko @“dyg1103”#p32693830bi tanıdığımızın akrabas açtı bi yer Sapanca’da hiç gitmedim ama onlar sürekli gidiyor vadi sapanca adı
Yavrularim2 xxanne34 bende pazar günü gittim corner dome sapancaya orasıda güvenilir çok güzel ve çok temiz tavsiye ederim 🥰